منو دسترسی
کیت سنجش atp

کیت سنجش ATP

(سوآب لومازین)


سوآب سنجشATP  یکی از حساس ترین روش ها برای سنجش مرگ و بقای سلولی است. در این روش با استفاده از فعالیت آنزیم لوسیفراز امکان سنجش بقای سلولی وجود دارد. در این روش با استفاده از انجام لیز سلول و سنجش محتوی ATP آن می توان به صورت مستقیم قابلیت حیات و بقای سلول را بدست آورد. کیت سنجش ATP امروزه به عنوان یک روش حساس در جهت سنجش مرگ و بقای سلولی در صنایع و هچنین بررسی آلودگی میکروبی مطرح است. در حال حاضر روش سنجش مرگ و بقای سلولی بر اساس آنزیم لوسیفراز جزو روش های پیشرفته در دنیا می باشد.



این تکنولوژی برای موارد کنترل آلودگی های میکروبی به صورت سریع مورد استفاده قرار می گیرد و بازرسین بهداشت در جهت بررسی آلودگی میکروبی در اماکن مختلف از این کیت استفاده می کنند.

اساس این کیت، سنجش سریع مرگ و بقای سلولی واکنش لوسیفرین- لوسیفراز و استفاده از ATP در انجام این واکنش می باشد. در این کیت به جای استفاده از سوبسترای دوم از ATP داخل سلولی پس از لیز سلول استفاده می شود.

       حیطه ی کاربرد:

سوآب تشخیص سریع آلودگی میکروبی راه مناسبی برای سازمان هایی ارائه می‌دهد که به دنبال ارتقاء وضعیت بهداشتی امکانات خود هستند. این سوآب های تشخیصی به دلیل دقت، سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن در سراسر جهان شناخته شده‌اند.

       موارد مصرف :

در تمام مکان هایی که تشخیص آلودگی برای آن ها مهم است.

       مکان مصرف و مصرف کنندگان:

تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی ،داروسازی ها، بیمارستان ها، رستوران ها، سوپرمارکت ها و...



 

مشاهده بیشتر
افزودن ماژول جدید
0%